Sv: vad tycker ni, hov?
Jag tycker det är ytterst relevant att du känner till det efter vad du skrev i ditt inlägg (nr 22)
Jag menar,, man borde väl endå ha en viss kännedom om hovens anatomi när man svarar i en tråd som handlar om hovens anatomi eller???
Jag ska göra det enkelt för dig : Hoven har 5 olika skyddshorn, sulans skyddande horn har en tillväxthastighet med 1/3 till hovens yttre skyddande vägghorn.
Observera att alla dessa 5 hornlager är just skyddshorn
Skriv ner det nu i din anatomibok så du inte glömmer bort det.
(inlägget är skrivet som en lärka kvittrar) och ska så även i skrift tolkas.
Det vet inte jag, eller minns inte snarare, tror nog jag läst att du skrivit det någon gång, men orkar inte söka rätt på det då det inte känns riktigt relevant att förhöra mig på mina kunskaper i hovens anatomi. Jag utger mig inte för att vara expert som sagt.
Jag tycker det är ytterst relevant att du känner till det efter vad du skrev i ditt inlägg (nr 22)
Jag menar,, man borde väl endå ha en viss kännedom om hovens anatomi när man svarar i en tråd som handlar om hovens anatomi eller???
Jag ska göra det enkelt för dig : Hoven har 5 olika skyddshorn, sulans skyddande horn har en tillväxthastighet med 1/3 till hovens yttre skyddande vägghorn.
Observera att alla dessa 5 hornlager är just skyddshorn
Skriv ner det nu i din anatomibok så du inte glömmer bort det.
(inlägget är skrivet som en lärka kvittrar) och ska så även i skrift tolkas.
Senast ändrad: