Vad tror ni?

S

Sweet

Skulle man kunna ha en lövsug att suga upp hästbajsar med i hagen? :idea: :confused: Det är ju så jäkla jobbigt att gå med grep och skottkärra. :crazy:

väg en lika stor hög löv som en hög hästbajs och fundera lite en gång till... tror du verkligen en lövsug är tillräckligt stark för att klara det... :crazy:

Nej det funkar inte. Hästbajset sätter sig i turbinfläkten med förödande resultat.
Hälasr min makinreparatör till sambo. :)

Hmm, tack för svaren! Läste i en hästbok (kan det ha varit "hästägarens handbok"?) om en sorts dammsugare som man använde att suga upp hästbajs i hagarna med. Någon som vet något om någon sådan "bajssugare"?

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 293
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
622
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 539
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 045
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar