vad tror ni om den här kombinationen?

aida

Trådstartare
Antar att det finns en uppsjö av liknande trådar men hoppas att ni inte har tröttnat på dem!

Jag ska betäcka mitt sto i vår och har väl nästintill bestämt mig för Roosevelt.. så vad tror ni om detta?

Stoet e. Ragazzo-Jaguar-Galant
Mycket ambitiös men även mycket nerv
visad på treårs men var inte bra förberedd för det, inte heller inriden vid tidpunkten, det var även första visningen av häst för dåvarande ägare.
Hon är ganska liten, mättes till 159 då som treåring, troooor inte att hon växt direkt efter det, men ej mätt.
Fina ben, gott övertramp och hyfsat lätt för samling

Hingsten som jag har fastnat för är då Roosevelt 1110
Men eftersom jag är helt nybörjare på detta område så mottages alla tips och råd tacksamt!

exteriörbild på stoet.. dålig kvalitet, hade ingen bättre på datorn..
tagen för ett år sedan.. men ni ser ju vad det är för modell iaf

DSC02180.jpg

så.. hissa eller dissa..Vad tror ni??

Sv: vad tror ni om den här kombinationen?

*puttputt*

Ingen som har några synpunkter?

Rosevelt är en kanonfin hingst !
Jag såg honom på bruksprovet då när det begav sig och han är en WOW-hingst i mina ögon.

:laugh: ja jag hade lite förhoppningar på honom redan innan jag hade sett honom, då jag även är mycket förtjust i hans far, Rotspon.. och jag blev inte beviken när jag såg honom live på hingstvisningen ifjol.. och iår var han om möjligt ännu finare :love:

Men frågan är ju då.. passar han till mitt sto?
Där har jag inte så mycket koll tyvärr då jag saknar erfarenhet..
Men det lilla jag kan se så tycker jag att han kan fungera bra, men vad säger ni som har lite mer koll än mig? :bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka