Vad tjänar en ridlärare/instruktör??

M

Meya

Hej! Är det nån här på buke som arbetar som ridlärare eller ridinstruktör?
Det är så att det är mitt framtidsyrke..Men då till frågan, Vad tjänar man om man arbetar på ridskola? Eller privat?
Jag vet att det inte är någon höjdar lön men det skulle vara kul att veta på ett ungefär:)

Meya

Sv: Vad tjänar en ridlärare/instruktör??

Jobbar på timmar på en liten ridskola och har 145:- i timmen på helgerna (jobbar mest helg).

Sv: Vad tjänar en ridlärare/instruktör??

I runda slängar med utbildning o några års erfarenhet, heltid och lektioner i allafall tre kvällar i veckan; 20, kanske uppåt 22 före skatt (OB och lektionstillägg inräknat).

Jag jobbar 80 proc, men ganska mycket kväll/lektion, och tjänade förra månaden 18500 - hade ut ca 13.500 efter skatt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 848
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 339
Skola & Jobb Jag är i en situation på min nuvarande arbetsplats där jag av flertalet olika anledningar har börjat se mig om. För ett tag sen sökte...
Svar
9
· Visningar
870
Senast: nullo-modo
·
L
Träning Hej! Jag har några frågor om unghäst träning och såna saker som skulle vara jätte snällt om ni som kan sånt ville svara på! :heart Först...
2
Svar
38
· Visningar
3 852
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar