vad ska man göra?

Sv: vad ska man göra?

ja tackar för alla svar jag fått... en del har varit till hjälp :) det är bra. ska nu med han till vet å sen börja skritta honom å se om andningen blir bättre.
 
Sv: vad ska man göra?

det är samma som med astmatiker . de behöver träna upp lungkapaciteten så mkt som möjligt.
 
Sv: vad ska man göra?

Har nu fått konstaterat att han har kronisk bronkit. de berodde till stor del på stallmiljön så han går nu ute.. han mår mycket bättre, kan träna honom utan besvär :banana: :)
 

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Murray
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 524
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp