vad ska man ge??

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

birken

ska man ge sin häst nått mer foder än halm????!!våra hästar får halm på morgonen...

Sv: vad ska man ge??

Halm används ju först och främst som strö.
Hästens huvudsakliga föda är hö, och foderstaten skall vara uppbyggd kring höet och höets näringsvärden.
Har man ett bra hö behöver man ofta inte ge något annat än bara det, men enbart halm ska man inte ge.

birken skrev:
ska man ge sin häst nått mer foder än halm????!!våra hästar får halm på morgonen...
vad får dom på dagen och kvällen då??

jag gick in på din sida och kolla dina trådar birken!!! du verkar ju INTE vara riktigt seriös iallafall, så jag tolkar denna tråd som ett skämt :mad: förresten ser jag att det står banned på dig, så..... då vet vi

Senast ändrad av en moderator:

har du banned birken hur gör man det och om man är det vad kan man göra då???

rafnir skrev:
har du banned birken hur gör man det och om man är det vad kan man göra då???
frågar du mig? Jag har inte bannat nån, det är moderatorns jobb :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
882
Senast: Jeps
·
Hästvård Hej Har en ponny med strikt boxvila i minst 3 veckor till på grund av skada. Vi får inte strö med halm kan jag säga nu, hon står på...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: Elo
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka