Vad ska jag ha på väggen?

movi

Trådstartare
Inspirationen står helt still 😀 Vad ska jag ha på väggen ovanför soffan? Helt tom långvägg. Tips mottages tacksamt (begränsad budget) .
 

Bifogade filer

  • Collage 2020-10-06 09_25_16.webp
    Collage 2020-10-06 09_25_16.webp
    92 KB · Visningar: 103
Inspirationen står helt still 😀 Vad ska jag ha på väggen ovanför soffan? Helt tom långvägg. Tips mottages tacksamt (begränsad budget) .

Jag hade gjort en tavelvägg :) det är inte jättedyrt med posters, eller framkalla själv. Och ramar kan man hitta begagnade.
 
Tyg!

Gå in till en tapetserare eller gardinaffär. Kolla i deras stuvlåda. Det finns mängder av fantastiska tyger att få för en struntsumma. Sy en kanal, stoppa i en stång av något slag och sätt upp.
 
En hylla i samma trä som skåpet, skrivbordet och stolen? Eller blir det too much kanske?
O så lite glasljusstakar på och med svarta beslag eller vad det heter...
 
Inspirationen står helt still 😀 Vad ska jag ha på väggen ovanför soffan? Helt tom långvägg. Tips mottages tacksamt (begränsad budget) .
Vilka fina möbler du har! Tycker också soffan passar bra ihop med jugendmöblerna i ek :)
 
Ser mysigt ut, jag tänker spontant en stor oval spegel i träram, samma som möblerna ☺️ eller en stor inramad tavla gjord av stuvbitar lite spinn off på @tanten sitt förslag som också var spännande :)
 

Liknande trådar

Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
505
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 422
Senast: skiesabove
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 268
Senast: kamomillo
·
Hemmet Har en källarförråd som inte är för rolig. Dörren i sig är ok men entrén ned är verkligen allt annat än ok. Trappen fick sig nog en...
Svar
14
· Visningar
1 126
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp