Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska eleverna ha på sig? Är det långklänning eller vanliga finklänningar?Jag är mentor till åk 9 som går ut nu, och ska delta på deras avslutningsmiddag, vad 17 ska jag ha på mig?
På jobbet brukar jag ha jeans och en blus.
Det är lite blandat, finns inget uttalat.Vad ska eleverna ha på sig? Är det långklänning eller vanliga finklänningar?
Jag skulle välja en klänning. Det är väl en rätt vanlig finklädsel.Det är lite blandat, finns inget uttalat.
Jag hade valt en klänning som jag kände mig fin i - och om jag inte var en klänningsmänniska så hade jag kört på finbyxor och festligare överdel, kanske kavaj.Jag är mentor till åk 9 som går ut nu, och ska delta på deras avslutningsmiddag, vad 17 ska jag ha på mig?
Lite finare klädsel som du känner dig bekväm med. Exempelvis lite mer dressade byxor och en blus, kjol och en blus eller om du har någon klänning.Jag är mentor till åk 9 som går ut nu, och ska delta på deras avslutningsmiddag, vad 17 ska jag ha på mig?