Vad ska jag ha på mig?!?!

AbCdE

Trådstartare
Jag är mentor till åk 9 som går ut nu, och ska delta på deras avslutningsmiddag, vad 17 ska jag ha på mig? :crazy:
På jobbet brukar jag ha jeans och en blus.

Jag är mentor till åk 9 som går ut nu, och ska delta på deras avslutningsmiddag, vad 17 ska jag ha på mig? :crazy:
Jag hade valt en klänning som jag kände mig fin i - och om jag inte var en klänningsmänniska så hade jag kört på finbyxor och festligare överdel, kanske kavaj.

Lite finare klädsel som du känner dig bekväm med. Exempelvis lite mer dressade byxor och en blus, kjol och en blus eller om du har någon klänning.
Skulle tänka ungefär som jag skulle klä mig om jag skulle ut och äta med vänner eller familj.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731
Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 549
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈