Vad ska jag göra näst?

J

Juvelflickan

Hejsan!

Det är så att min pålla till och från har varit lös i magen sedan september. Inte förrän nu har jag "tagit tag" i det och endast gett henne hö.
Det blev helt bra efter bara en natt.
Men vad ska jag göra nu? Ska jag börja ge henne lite kraft i taget tills hon reagerar och sedan stoppa där? Eller vad rekommenderar ni?

Jag är mycket tacksam för svar!

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Sv: Vad ska jag göra näst?

Kraft? Pellets eller? Det är ju rätt vanligt att hästar inte riktigt tål färdigfoder. Prova ge ngt annat foder i stället! Du kan ju inte ha en lösbajsare hela tiden :D

Liknande trådar

Hundhälsa Ska vi skapa oss en tröstetråd för oss som har hundar med kronisk sjukdom? Jag känner i vart fall att jag behöver det... Min förhoppning...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
39 240
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 457
Senast: Lyxzen
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 147
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 979
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa hagbootsen?