Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De skräpar ner så mycket så jag hade kastat den.Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna. Ska jag klippa ner den? Binda upp den? Låta den vara? Den tar ju liksom ett helt fönster i anspråk..
Visa bifogad fil 39348
De skräpar ner så mycket så jag hade kastat den.
Växter som ser ut och beter sig som ogräs tycker jag man kan kasta. De måste hållas efter konstant och plockas på.Inte slänga levande växter!
Växter som ser ut och beter sig som ogräs tycker jag man kan kasta. De måste hållas efter konstant och plockas på.
Just den hade jag fått som stickling. Gav den några år på sig att sansa sig men tog bara över mer och mer och fick dammsuga/sopa hela tiden runt denDet skulle man tänkt på innan man skaffar växt
(Kanske bäst att förtydliga att jag inte är helt seriös. Bara nästan )
Just den hade jag fått som stickling. Gav den några år på sig att sansa sig men tog bara över mer och mer och fick dammsuga/sopa hela tiden runt den
Den skräpar om man låter den göra det.Just den hade jag fått som stickling. Gav den några år på sig att sansa sig men tog bara över mer och mer och fick dammsuga/sopa hela tiden runt den
För mycket jobbDen skräpar om man låter den göra det.
Jag klipper ner mina. Så fort de blir för omfångsrika så nyper jag bort grenar. Plus sätter nya när de blivit för gamla. Jag gillar dem små och buskiga
Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna. Ska jag klippa ner den? Binda upp den? Låta den vara? Den tar ju liksom ett helt fönster i anspråk..
Visa bifogad fil 39348