Vad ska jag göra med min växt? (Utbruten från Vad Görs? Del CVIII)

Bapelsin

Trådstartare
Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna. Ska jag klippa ner den? Binda upp den? Låta den vara? Den tar ju liksom ett helt fönster i anspråk..

FFA8E556-074F-4565-84E5-1C069CEC820B.jpeg
 
Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna. Ska jag klippa ner den? Binda upp den? Låta den vara? Den tar ju liksom ett helt fönster i anspråk..

Visa bifogad fil 39348

Men wow :eek: palettbladens växtkraft är verkligen enorm!
Vill du ha den tätare så klipper du ner den. Brukar du snurra på den?
Men jag förstår inte, inga palettblad skräpar hos mig. Och då har jag nog ändå ett 40-50-tal palettblad i olika storlekar och sorter. Eller ja, om jag låter de blomma så skräpas det, men jag hade nypt bort blommorna om jag inte ville ta frön.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 886
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 562
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp