Cinderella90
Trådstartare
Har tidigare, innan jul skrivit i forumet om en olycka med hästen när jag var ute och red. fick på papper av veterinär att kotleden var svullen, o sen att han haltade TYDLIGT. han fick medecin. han fick stå i 1månad sedan sättas igång sakta. han stog altså hela december. o ngn vecka mer. o under den tidenmarkerade han, var svullen osv. men när medecinen var färdig doserad för honom så blev dte bättre o idag är han bra!. o sätts igång.. Både veterinär o medecin gick ju som sagt på en hel del. men inte det är ju inte det man bryr sej om.
Vi anmälde bussbolaget o hon som körde för dom. Polisen la ner det efter det varit inne i halmstad. Vi har nu överlämnat veterinärinty o fakturan till veterinären. änsålänge har dte inte hänt ngt. vad jag hört iaf. jag tycker inte det är mer än rätt att dem betalar det!. eller??? Hur ska jag göra om dem inte gör det`? ska jag /vi betala altl o låta det vara eller fortsätta på annat sätt?
Vi anmälde bussbolaget o hon som körde för dom. Polisen la ner det efter det varit inne i halmstad. Vi har nu överlämnat veterinärinty o fakturan till veterinären. änsålänge har dte inte hänt ngt. vad jag hört iaf. jag tycker inte det är mer än rätt att dem betalar det!. eller??? Hur ska jag göra om dem inte gör det`? ska jag /vi betala altl o låta det vara eller fortsätta på annat sätt?