Vad säger ni om stammen?

S

sandrabjelkelov

En häst med Smart chickolina, mr poco scotch och perfume prevails i ledet? Är det en wow stamm? Hur är en sådan häst i tempramentet?

Tack på förhand

Sv: Vad säger ni om stammen?

En häst med Smart chickolina, mr poco scotch och perfume prevails i ledet? Är det en wow stamm? Hur är en sådan häst i tempramentet?

Tack på förhand

Smart Chic Olena är en fantastisk hingst som är pappa till Mr Poco Scotch som även han är en bra hingst. Perfume Prevails????

Chic hästarna är oftast trevliga i temperamentet och talangfulla...

MR poco scotch är en väldigt välmeriterad hingst som finns i Danmark och har tävlats i många år av Charlotte Dyremose. Han har över 180 AQHApoints och en hel del NRHA earnings. Perfume prevails är inte mycket tävlad själv, hennes pappa har tävlats mest i halter och har om jag inte minns fel bl.a en som som är europamästare i Halter på mormordens sida är det gammalt bra cowhorseblod. Eftersom jag vet vilken häst du pratar om kan jag säga (red honom några ggr när han nyss var inriden) att han har en riktigt bra galopp, rör sig snyggt som sin pappa och han är väldigt "koig"

Malin

Okej, låter jätte bra. Är inte så inne på stammar osv, så tack så mycket. ska iväg och provrida en sådan häst till helgen, längtar:love:

Okej, låter jätte bra. Ja jag är kär redan fast jag bara sett honom på bild. Så du tycker också jag ska slå till? :p

Hade jag haft användning av en valack hade jag nog köpt honom när han var 4 ;)

Men alla hästar och ryttare passar såklart inte varandra så åk dit och provrid och berätta gärna sen om det blev någon affär

Malin

Nej, det får vi såklart se. Gör det!

Jag har en 2 åring efter mr poco scotch å poco hot salsa . Han e alldeles underbar å så cool :love:

Okej, ja jag har hört flera som sagt det om mr poco scotch, så det ska bli roligt att se :)

Liknande trådar

Anläggning Vet inte om detta passat bättre på Förälder, Senior, Anläggning... det är lite av varje. Såhär är det (väldigt hårt sammanfattat): Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 606
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 833
Senast: Görel
·
Western Hej!! Jag tänkte jag skulle vända mig till er alla duktiga här. :) Jag skulle vilja börja rida western, har en häst som tidigare...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Celestan
·
Avel Ni som är duktiga på avel: Vad säger ni om en häst som är e) Firenze ue) Trofé Vad säger stammen? Positivt och ev negativt.
Svar
0
· Visningar
792
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka