https://www.oppetarkiv.se/video/1216791/till-hast-avsnitt-1-av-13
Haha! "Till Häst" från 1974, svt öppet arkiv.
Haha! "Till Häst" från 1974, svt öppet arkiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, låter lovande!Gonjiam Asylum. Hade sett typ hela Netflix utbud av skräckfilmer redan så jag grävde fram den här som hade ganska högt betyg för att vara en skräckfilm. Den är en sydkoreansk found footage-rulle om ett team spökjägare som ska livestreama sin vandring genom och en seans utförd i ett av landets mest "hemsökta platser". Det finns ingen musik eller annat störande som distanserar en från det som utspelar sig. Fy f*n var otäck den var, jag kunde knappt titta. Fick spela lite point 'n click efteråt för jag kunde inte gå och lägga mig direkt.
Ja jag såg den för några månader sedan, den är ruskigt obehaglig tyckte jag också. Finns mycket skit bland found footage men det här var verkligen något.Gonjiam Asylum. Hade sett typ hela Netflix utbud av skräckfilmer redan så jag grävde fram den här som hade ganska högt betyg för att vara en skräckfilm. Den är en sydkoreansk found footage-rulle om ett team spökjägare som ska livestreama sin vandring genom och en seans utförd i ett av landets mest "hemsökta platser". Det finns ingen musik eller annat störande som distanserar en från det som utspelar sig. Fy f*n var otäck den var, jag kunde knappt titta. Fick spela lite point 'n click efteråt för jag kunde inte gå och lägga mig direkt.
Skönt att höra att det finns någon mer som tyckte den var något särskilt. Många filmer och många år sedan jag gömde mig bakom fingrarna men här behövdes det.Ja jag såg den för några månader sedan, den är ruskigt obehaglig tyckte jag också. Finns mycket skit bland found footage men det här var verkligen något.
Gonjiam Asylum. Hade sett typ hela Netflix utbud av skräckfilmer redan så jag grävde fram den här som hade ganska högt betyg för att vara en skräckfilm. Den är en sydkoreansk found footage-rulle om ett team spökjägare som ska livestreama sin vandring genom och en seans utförd i ett av landets mest "hemsökta platser". Det finns ingen musik eller annat störande som distanserar en från det som utspelar sig. Fy f*n var otäck den var, jag kunde knappt titta. Fick spela lite point 'n click efteråt för jag kunde inte gå och lägga mig direkt.
Utöver ungefär 300 roller med replik medverkade bortåt 1 500 statister i säsong ett, och nästa säsong kan behöva lika många.
– Vi vill att de flesta ska tala skånska så att det känns ”Malmö”, men så klart pratar inte alla i Skåne skånska så även andra dialekter vill vi ha med, säger Lotta Forsblad
Enklaste sättet att försöka komma med i produktionen är att mejla sitt cv och en bild på sig själv till: casting@anagram.se – och hålla tummarna.
– Vi svarar inte på mejlen. Men vi läser alla, säger Martin Persson
Förlåt, jag har helt missat att svara! Du kan hyra/köpa den Här eller pma mig för länk.Vars finns den att se?