Vad rider ni i för skor? Tips på märkenmed hållbart skinn/läder..

Status
Stängd för vidare inlägg.

JessicaM

Trådstartare
Letar efter ett par snygga sommar ridskor (ej klumpiga), bruna (behöver ej va stålhätta, för det har jag nu). Vill gärna spendera så lite som det går hehe men vill oxå ha bra kvalitet på lädret!

Ni får gärna lägga upp bilder på vad ni rider i för skor på sommaren ;)

Någon som kan tipsa om bra kvalitet skor som inte kostar skjortan? Sådant man kan få tag på svensk internet sajt :laugh:

Sv: Vad rider ni i för skor? Tips på märkenmed hållbart skinn/läder..

Jag har haft ett par Blundstoneboots med stålhätta i massor med år och när de gick sönder i somras skaffade jag ett par CRW nubuck boots från Hööks. Har inte kommit till westernboots stadiet ännu men det blir väl nästa steg när pengar finns.

På sommaren i ett par abilene (stavning?) boots och på vintern i mina varma goa graningekängor.

Är CRW bra kvalitet då??

Om det är boots du letar efter finns det redan trådar om detta. Om det är vanliga ridskor du vill ha får du leta/fråga på utrustningsforumet. Observera att rena efterlysningar inte är tillåtna.

Bootstråden

/ricca, moderator på western

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Utrustning Hallojsan Min första tråd här, som ni kanske ser. Jag känner att jag är ute på okänd mark lite här, men är ändå tacksam för all hjälp...
Svar
13
· Visningar
2 372
Senast: Wilfa
·
M
Utrustning Har kollat på en sådan sadel o läst lite här om cair systemet o tycker det låter bra. Det enda jag funderar över är: *Lädret. Ser ut...
2
Svar
21
· Visningar
2 128
Senast: magda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar