A
areez
hej, jag o min partner har haft två missfall, vi har försökt skaffa barn nu i 4 år, tre år sen kom första olyckan,´6 mån sen andra missfallet, hon r så otroligt deppig just nu så de r obeskrivligt,,,, hon gråter sig till sig sömns varje natt, vecka efter vecka, vi har sex i stort sett 5 dagar i v som vi alltit haft, har även provat i tajmat med äggloss test, o enligt läkaren skall de inte blivit konsekvenser efter de två första missfallen, jag ja har sen tidigare en liten tjej på 11 år med en annnan tjej. O de bidrar givetvis inte posetvit för min fru nu, i stället blir de mer o mer agg mot den lilla, jag står inte o höjjer min röst, ajg götr vad jag kan, kan de bero på mina spermier blivit sämre,? ett tag tränade jag, och tog även mindre mängd med prepp(testosteron) kan de orsakat spermievärde? detta r dock efter missfallen. Om de minskat i värde lr styrka, vad gör man då, skall te kurator nu om tre veckor, men har lite svårt för de eftersom min fru *malin* verkligen inte vill blanda in nån mer, vi talar mkt om deetta, o kan de sitta i hennes psyke lr r de bara myt, tre år har gått o INGET. HCG CLOMID? vad hjälper det? r de nåt man skall höra med läkaren om?
nämnvärt r oxå att oregelbunden mens har de vart i stort settt av o till sen sista missfallet
plz,,, nån som vart med om liknande?
nämnvärt r oxå att oregelbunden mens har de vart i stort settt av o till sen sista missfallet
plz,,, nån som vart med om liknande?