Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får aldrig i mig mer än en, men Amirs hemma-kebab, vit kebabsås, rödlök, sallad, gurka, tomat är aldrig fel. Helst inte isbergssallad.Jag har karamelliserad rödlök, lite isbergssallad, tomatskiva, orientdressing, klick löjrom och så förstås souvas. Sen av njuts härligheten i solnedgången på sommarkvällarna. Jag trycker ner 2 pitabröd laddade till maxgränsen
Pitabrödet bör man micra, värmer i ugn eller stekpanna eller i brödrost först. Sedan lägger man i alla gosaker. Då blir bördet göttigöttgöttKebab, isbergssallad, gurka och mild kebabsås. Så äter jag det son är i och slänger det äckliga brödet
Pitabrödet bör man micra, värmer i ugn eller stekpanna eller i brödrost först. Sedan lägger man i alla gosaker. Då blir bördet göttigöttgött
Jag blir mest nyfiken på varför det ”förstås” är souvas? Är souvas en självklarhet i pita?Jag har karamelliserad rödlök, lite isbergssallad, tomatskiva, orientdressing, klick löjrom och så förstås souvas. Sen av njuts härligheten i solnedgången på sommarkvällarna. Jag trycker ner 2 pitabröd laddade till maxgränsen
Jupp. Souvas med sin rökighet skapar den rätta balansen tillsammans med övriga godsaker. Glömde säga att salt och nymalen svartpeppar är ett måste. Ingen souvas i pitabrödet är som om Mondo skulle sätta upp ribban på 1m och sedan hoppa med sin världsrekordstavJag blir mest nyfiken på varför det ”förstås” är souvas? Är souvas en självklarhet i pita?
Souvas är oätligt, jag blir hellre vegetarian än äter ren.Jupp. Souvas med sin rökighet skapar den rätta balansen tillsammans med övriga godsaker. Glömde säga att salt och nymalen svartpeppar är ett måste. Ingen souvas i pitabrödet är som om Mondo skulle sätta upp ribban på 1m och sedan hoppa med sin världsrekordstav