vad kostar det?

Sv: vad kostar det?

2300 kr för två hästar, skor med 4-broddshål men broddar stod jag för själv. Snowgrip som fanns till en häst, den andra fick nya runt om. Jag tror jag fick lite rabatt, för snowgrip brukar kunna kosta en slant per par.:D

kostar 700 inkl.skor... skor på slagar'ns inrådan va 9:onde vecka... tassarna växer sakta antar ja=/

vår hovslagare tar 600 för varmskoning runt om. min häst har skor fram och går barfota bak nu och det kostar 400 för skoning fram.+ verkning bak.

Betalar runt 1000-lappen.

Ska sätta på snö-sulor nu så det tillkommer väl lite, minns inte vad det kostade förra vintern.

Jätte-duktig hovslagare! Var klar med sin utbildning för ca 2 år sen.

min hovis fixar skor, brodda och sulor.
nu när vi bytte till vinterskor gick kalaset på 1050:-(4 nya skor +16 broddar + 4 sulor)

vanligtvis går det på ca 700-800:- beroende på om han byter ut något..

ja, resekostnad ingår också med 80:-

Verkning + skor betalar jag 850:- och han skos var 8:e vecka....

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: Miingla
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 898
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 100
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 536
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar