Vad kan vara knas med katten?

Yttik

Trådstartare
En av våra nykomlingar beter sig helt mysko.
De ska enligt uppgift vara ca 5 mån. Ganska taniga är de. I alla fall så idag har ena börja gå och röra sig lång. Ser ut som en iller i kroppen och stampar runt med bakbenen :o Aldrig sett en katt hålla på så.
 
Sv: Vad kan vara knas med katten?

Visst kan det vara så? Aldrig sett nån av mina andra löpa och tycker hon är "för liten" än.

Men då blir det ringa veterinär på måndag och stympa dem ;) Tack
 
Sv: Vad kan vara knas med katten?

Du kan nog vänta till nästa löp om hon inte blir högljudd.
Min är ett monster när hon löper. :eek:
 
Sv: Vad kan vara knas med katten?

Helst inte.. ser att hon skvätter :( mina andra katter tittar på henne som om hon är tokig :p
 
Sv: Vad kan vara knas med katten?

Haha

Vänta bara till hon försöker våldta de andra katterna. Min gammelman tycker att damen är väldigt jobbig när hon löper. :eek:
 
Sv: Vad kan vara knas med katten?

Boka kastrering du. Dom behöver inte ha löpt för att kastreras, så även om det bara skulle vara ett vad jag kallar "förlöp" så är det nog på gång. Min Abbie hade ett beteende några dagar när hon var 4,5 månad som påminde om ett löp men ändå inte. Någon månad senare löpte hon ordentligt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Elbe92
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 072
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 456
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp