Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har mycket ekorrar där jag bor.
Finns det något jag kan mata dom med eller liknande? Tycker dom är så himla härliga
Inte något egentligt tips, men om du gillar ekorrar är det här klippet lite roligt/trevligt:
Inte något egentligt tips, men om du gillar ekorrar är det här klippet lite roligt/trevligt:
En vän har två stycken på sin balkong som dagligen kommer på besök och äter valnötter, de har blivit så tama att han kan klappa dem medan de plockar nötterna från hans hand
Han satte upp en fågelautomat med valnötter i och successivt vande de sig vid hans närvaro på balkongen ocksåDet är ju nåt sånt jag vill ha hur gjorde han?
Man kan också bygga eller köpa ekorrbon!
La ut en förfrågan om nån kunde köpa med en ekorrholk från Granngården i annan stad.
Då svarade en bekant att hans granne gör fågelholkar och kan kolla om han också kan göra för ekorre
Vi har mycket ekorrar där jag bor.
Finns det något jag kan mata dom med eller liknande? Tycker dom är så himla härliga
Visa bifogad fil 52060
Köp en ekormatare på Granngården med genomskinlig framsida för mat.
Går att skicka efter på deras webbsida.
Solrosfrön och hasselnötter gillar dom. Haft 8 korrar samtidigt i olika matare.
Innan du ger mat så kolla det är några nötter de inte mår så bra av om jag mins rätt.
Sätt mataren så du når den.
Tänkte köpa en sån också kan man ha den i närheten av boet?
Eller är det bättre i ett närliggande träd kanske?
Svärfar "födde upp" en kull i en holk. Precis utanför uterummet bodde familjen, jättesöta!sätt så du ser dom. Har aldrig sett ekorrar bo i holk. Där i mot lagrat frön o nötter i nån holk. Men har bara haft holkar för fåglar.
Du får skriva hur de går.
Köp en ekormatare på Granngården med genomskinlig framsida för mat.
Går att skicka efter på deras webbsida.
Solrosfrön och hasselnötter gillar dom. Haft 8 korrar samtidigt i olika matare.
Innan du ger mat så kolla det är några nötter de inte mår så bra av om jag mins rätt.
Sätt mataren så du når den.
sätt så du ser dom. Har aldrig sett ekorrar bo i holk. Där i mot lagrat frön o nötter i nån holk. Men har bara haft holkar för fåglar.
Du får skriva hur de går.
Svärfar "födde upp" en kull i en holk. Precis utanför uterummet bodde familjen, jättesöta!