T
Tilla
har ingen bra bild men funderar på va de e för sadel...
bättre bilder i morgon
bättre bilder i morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Först å främst är den inporterad från tyskland,å i matrialet är inga problem inte bomen heller.. vi har skruvat isär den..
Å ang passningen... De ligger två tjocka paddar under sadeln.....
Jag vet vad det är för sadel. Det är som jag sa tidigare.
Har haft 3st liggande här hemma i 1månad. Skitsadel. Lädret är ok men det är ingen kvalitetsadel. Där me BASTA!
Nej det behöver man inte, MEN man behöver absolut en sadel som passar annars kommer hästen börja bocka, rusa, bli sur då man lägger på sadeln( plus hundra elva andra "olater" ) ,mao, hästen kommer från början förknippa ridning och sadel med något ont och DET är väl inte riktigt vad inridning ska göra ...Ska man köpta en sprillans sadel när man ska rida in en häst?
Vi skruvade isär sadeln pga vi bytte ut sadelgjords hållaren... å för att ta sig dit fick vi plocka isär den..
Jag hadde flera paddar bara för att testa.då folk blev sura när jag enbart hadde filten under..
Vist sadeln kan vara för smal men de e trotts allt en full quarter bom..
Å nej pga den kommer från tyskland behöver de inte vara bra kvallite,men jag tycker den värkar bra.. å skinnet på sadeln är def bra.de är ingen dålig kvallite på skinnet iaf... (iaf vad jag fick veta av sadelmakeren som skurva isär sadeln)