Vad kan detta va för djur?

Halcyon

Trådstartare
Kompis till mig på upp video och undrar vad för djur hon kan ha hört nära sitt hus. Detta är i närheten av Trollhättan om det hjälper.
Låter som en gnisslig gamla gunga, men gissar på någon gnagare??

(Inte hennes youtube, la upp den på ett av mina konton för kunna lägga in den här)

Kompis till mig på upp video och undrar vad för djur hon kan ha hört nära sitt hus. Detta är i närheten av Trollhättan om det hjälper.
Låter som en gnisslig gamla gunga, men gissar på någon gnagare??

(Inte hennes youtube, la upp den på ett av mina konton för kunna lägga in den här)
Kattugglehona?

Liknande trådar

Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: DarkInNight
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 816
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka