Sv: Vad kan det vara??
Halloj
Jag tror jag svarar i alla trådar du gör:smirk:
Jag har haft massor med mjölkstockningar. Det känns oftast lite hårt i bröstet där stockningen sitter, dessutom har jag haft riktigt hög feber. Runt 40 grader. För att häva mjölkstockningarna har jag använt mig av en hårtork, som jag blåst varmluft på bröstet med. Samtidigt har jag masserat bröstet ut mot bröstvårtan. Sen är det mycket viktigt att brösten är varma, jag gick med ullinlägg hela sommaren 1993 och den supervarma sommaren 1995.
Jag har även haft infekterad livmoder två gånger, efter barn ett och barn tre. Första gången kändes ingenting, andra gången var som ett tryck nedåt magen, som mensvärk ungefär. Den gången när jag kom in till gyn så hade jag gammalt blod o hinnrester i livmodern så den var så stor så den gick ända upp till naveln
Min son var då två veckor. Första gången hade jag 41,3 i temp, andra gången gick jag kanske 5 dagar med måttlig temp ca 38 grader.
Första gången åkte jag ambulans, tredje gången var jag så härdad av att vara bondhustru och mamma så jag tog med mig nyfödde sonen och körde själv in till gyn ca 4 mil på E18. När jag väl kom dit så fick jag inte ens gå själv utan de tryckte ned mig i en rullstol...Jag var så borta av febern så jag bara grät o undrade hur jag skulle göra med parkeringsavgiften. Jag ville ju inte ha böter när jag låg på operation
GUD så knäppt!!! Lilla sonen var det några lyckliga sjuksköterskor som tog hand om när jag var på op.