Milosari
Trådstartare
igår kväll började loke pötsligt dregla kraftigt, det droppade konstant och det var alldeles blött där han hade legat. så jag kollade igenom hela munnen på honom och upptäckte en rosa bula på insidan av läppen. jag ringde givetvis till närmsta jouröppna djursjukhus (är i halmstad för tillfället) om ifall att det kunde vara något akut, men eftersom han var pigg i övrigt och hade god aptit så rådde de mig att vänta. på sista kvällspromenaden slutade han att dregla. ringde en ny klinik idag som tyckte att jag skulle gå till mn vanliga vet om det är något som behöver opereras. vi har alltså tid på måndag morgon och jag har massor med tid att oroa mig.
vad vet bukefalisterna om konstiga bulor i munnen? den är ca 1 x 2 cm i omkrets och håller man läppen slappt så hänger den ut någon halv cm. drar man i läppen så följer den med och blir alldeles platt. ytan är lite sträv och inte så glatt som resten av läppen. vad är prognosen för tumörer i munnen?
vad vet bukefalisterna om konstiga bulor i munnen? den är ca 1 x 2 cm i omkrets och håller man läppen slappt så hänger den ut någon halv cm. drar man i läppen så följer den med och blir alldeles platt. ytan är lite sträv och inte så glatt som resten av läppen. vad är prognosen för tumörer i munnen?