Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin huliganVarit ute på en härlig långpromenad med dotter och hund, fast dottern blev lite trött och gnällig på slutet, dumt av mig att inte tänka på att ta med vattenflaska, varmt och blåsigt gör att man blir rätt törstig. Huliganen drack i alla vattenpölar han kom över och i vattenhålen, men det låg is på vattnet så inget simmande för huliganen.
![]()
![]()
Jag orkar fan inte mera nu![]()
Ursäkta men vad har du för spännande kroppstermostat?
/avis
Jag har en halv sån som du kan få komma och hämtaJag tyckte inte att den var god
![]()
Jag åt en rad och slängde resten. Inte min grej.
Jag har sparat den. Någon gång kanske någon besökare gillar den![]()
YouTube.Vilken kanal??
Blocka.Bah. Han från i torsdags har messat. Jag vill inte träffa honom igen. Blörk!
Blocka.
Om du kan få henne att ha den kvar så kanske hon vänjer sig till slut?Zelma tar av sig kragen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hon får bättre balans och är lugnare utan den, samtidigt är jag livrädd att hon ska börja dra i bandaget bara för att jag inte är med (hon har varit utan i fyra timmar nu). Vad gör man?
Men fy fan! Vilken kärring!Nu vankas det plötsligt stallmöte för första gången på ett halvår
Hur jag än gör det här kommer nog inte avslutet bli så snyggt har jag en känsla av....
HV satte sig i trädgården förut och drack vin och spydde galla så fort jag klev utanför dörren.
Jag påpekade till sist att om hon ville få mig att inte vara känna mig välkommen i stallet så har hon lyckats.
Hon höjde då glaset och sa: vad skönt! Då kan du ta ditt pick och pack och flytta, och där dök hennes man in och sa ifrån innan hon fortsatte...
Jag fattar ju att hon säkert inte mår bra men ändå. Det finns gränser.
![]()
Om du kan få henne att ha den kvar så kanske hon vänjer sig till slut?
Kan du spänna åt eller fästa den med nåt halsband?