Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute på en härlig långpromenad med dotter och hund, fast dottern blev lite trött och gnällig på slutet, dumt av mig att inte tänka på att ta med vattenflaska, varmt och blåsigt gör att man blir rätt törstig. Huliganen drack i alla vattenpölar han kom över och i vattenhålen, men det låg is på vattnet så inget simmande för huliganen.
image_58d7d927e087c37b53266adc.jpg

image_58d7d9289606ee60372e7863.jpg
Fin huligan :love:

Ursäkta men vad har du för spännande kroppstermostat?
/avis

Jag försöker ha ca 15 grader inne i sovrummet. Det ska gärna bli kallt, rejält kallt, om händerna när jag ligger och läser. Tyvärr så värmer ju jag och katterna sen upp själva rummet vilket gör att jag håller på att svettas ihjäl efter ett tag.

Zelma tar av sig kragen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hon får bättre balans och är lugnare utan den, samtidigt är jag livrädd att hon ska börja dra i bandaget bara för att jag inte är med (hon har varit utan i fyra timmar nu). Vad gör man?

Zelma tar av sig kragen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hon får bättre balans och är lugnare utan den, samtidigt är jag livrädd att hon ska börja dra i bandaget bara för att jag inte är med (hon har varit utan i fyra timmar nu). Vad gör man?
Om du kan få henne att ha den kvar så kanske hon vänjer sig till slut?
Kan du spänna åt eller fästa den med nåt halsband?

Sitter på jobbet och kollar dokument utifrån. Hur kan man utsätta sin egen befolkning för sånt - det övergår mitt förstånd.

Nu vankas det plötsligt stallmöte för första gången på ett halvår :cautious:
Hur jag än gör det här kommer nog inte avslutet bli så snyggt har jag en känsla av.... :cautious:
HV satte sig i trädgården förut och drack vin och spydde galla så fort jag klev utanför dörren.
Jag påpekade till sist att om hon ville få mig att inte vara känna mig välkommen i stallet så har hon lyckats.
Hon höjde då glaset och sa: vad skönt! Då kan du ta ditt pick och pack och flytta, och där dök hennes man in och sa ifrån innan hon fortsatte...
Jag fattar ju att hon säkert inte mår bra men ändå. Det finns gränser.
:meh:
Men fy fan! Vilken kärring! :rage: Det finns verkligen folk till allt och lite till. Hoppas verkligen att du hittar ett nytt ställe nu på studs.
Skickar pepp och håll ut :bump::banana::bump::banana::bump::banana:

Om du kan få henne att ha den kvar så kanske hon vänjer sig till slut?
Kan du spänna åt eller fästa den med nåt halsband?

Jag ska försöka! Hon kan ju få vara utan när jag är hemma och inne men när jag sover/jobbar/är i stallet vore det skönt att veta att hon inte kommer åt den.

Jag är bäst :D satte mig med isaac en stund. Spelet är väldigt enkelt att lära sig men svårt att bemästra. Jag har nu en 2streak, låste upp två nya items, låste upp the negative, låste upp the dark room, fick två achivements och rockade allmänt fett. Jag ägde skiten ur de jefla getfötterna :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka