vad heter fodret..??

zazza girl

Trådstartare
ha sökt här på internet men inte hittat något , vet att de säljs på lanntmännen och att det är musli , tror inte det är svenskt foder utan att de kommer från tyskland .... vet oxå¨att det finns i olika klasse , för tävlingshästar och ridhästar och för hästar i vila ....

påsen är röd och gul med två eller en häst på framsidan ...

är det någon som vet vad fodret heter eller till och med använder det till sina hästar ...

snälla hjälp mig ....

Sv: vad heter fodret..??

Finns redan en tråd om det här på foderforumet. Sök på "ÖB" på själva foderforumet så hittar du den nog.

Liknande trådar

Hästvård Fick ett erbjudande om att ta med min häst till en alternativ behandlare (kinesisk medicin, akupunktur) då det blivit ett återbud...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
19 140
Senast: Lickety
·
Foder & Strö Jag har ett väldigt het sto som jag hade velat få lite fodertips till, vet att det finns många som är väldigt duktiga på foder här och...
Svar
13
· Visningar
7 395
Senast: Emsan
·
Hästmänniskan Behöver andras syn på det hela för just nu sliter jag bara håret över hur jag kan känna så här... Det har väl varit i nån månad nu...
2
Svar
28
· Visningar
3 769
Senast: EmblaAsk
·
L
Avel Har ett prestationsto som nyss är inköpt för att producera den ultimata hopphästen .:bump: Den tänkta avkomman ska om inte...
Svar
1
· Visningar
1 256
Senast: Laahra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka