Vad heter fodret?

E

eldhroka

I början av min hunds liv så använde jag Nutra Nugget´s foder den gröna säcken.. Sen flyttade jag och fick svårt att hitta fodret då det inte finns någon djuraffär här. Mina föräldrar fick släpa med sig både hundmat och kattmat i början men sen gav jag upp. När jag träffade sambon så tipsade han om ett foder som går att köpa i mataffären. Jag är dock inte helt nöjd och nu har jag sett att man kan köpa Nutran på postorder. Nu undrar jag bara vad den gröna säcken heter... Kan inte för mitt liv komma på det..

Tacksam för svar :)

Sv: Vad heter fodret?

:bow: Tackar.. Jag trodde att det var den men jag blev lite tveksam.. Nu ska jag bara prata med sambon om att köpa detta foder också...

mvh Anna

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har börjat fundera på om det är bra läge att skaffa hund nummer två nu till hösten, då jag har en termin kvar på min utbildning och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 869
  • Artikel Artikel
Dagbok I maj 2009 bestämde jag och min dåvarande sambo oss för att köpa en hund, en stor hund. Ett par veckor senare hittade jag en annons på...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: pepp
·
Hundhälsa Har såklart pratat med veterinären och har tid klockan 13 idag men måste få skriva av mig. Är orolig över min ena hund. Hon har varit...
Svar
4
· Visningar
2 965
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa Inser att torrfoder är hopplöst ute och nu är det såndär äcklig gegga i korvar som gäller av en himla massa bra orsaker. Det är viktigt...
2
Svar
23
· Visningar
4 516
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar