Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har inget innertak själv, tycker det blir bättre luft utan. Om jag skulle sätta ett så känns trä som ett bra alternativ. Med plåt är det nog risk att det blir kondens.
Vi har vitplåt som innertak och efter två år är vi jättenöjda. Dels är det billigt och underhållsfritt; andrasortering dög fint för oss. Sen så fastnar inte så mycket damm, och det reflekterar ljus väldigt bra.
På sommaren är det bara att högtrycks-spola så är det rengjort igen
Kommer inte ihåg vad vi betalade, men tror det var ca 40,- per kvadrat. Plyfa, som TomasN nämnde, har vi på väggarna. Båda materialen har den fördelen att man inte behöver måla
Och när det blir fuktigt, ja då trillar det ner i spånet i stället för att fastna som i trä.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.