P
pufffan
Hej mine venner. Vad har ni gjort med ere körehäster i dag? Jag och Kotte var ut på ena riktig långer tur idag. Det är så skönt nu när våren har kommit till oss. Vi var ute i 4 timmer. Karlsson trodde nog att jag hade rymt. Han titt så argt på mig då jag kom hem så. Men det är så besväligt när Kotte fäll så myck. Fäll era häster med? Jag ger ju han jäst och så får han en kaffe kopp med röde vinbär var dag nu men jag tyck att det aldrig tar slut. Nåja han har ju int frysigt i vinter vart fall och det är väl det som är meninga med all denne päls.
Vad har hänt här inne på Bukefalos? Jag ser ju knappt att läse längre. Skriv går ju bra för det har ju int ändret sig någe. Men läse det går knappt. Jag tror att jag får be pojka ta ena titt på dette. Annars så får jag väl slute och besöke denne fine side. Men pojka är ju så duktige med detta så dom kan nog hjälpe mig det tror jag. Det skull ju vara synd om jag inte kunde komme och läse allt som ni skriv. Jag tyck det är så himle trevligt här inne.Ni är så rare allihoppe.
Vill bare skriv av mig lit.
Rut.
Vad har hänt här inne på Bukefalos? Jag ser ju knappt att läse längre. Skriv går ju bra för det har ju int ändret sig någe. Men läse det går knappt. Jag tror att jag får be pojka ta ena titt på dette. Annars så får jag väl slute och besöke denne fine side. Men pojka är ju så duktige med detta så dom kan nog hjälpe mig det tror jag. Det skull ju vara synd om jag inte kunde komme och läse allt som ni skriv. Jag tyck det är så himle trevligt här inne.Ni är så rare allihoppe.
Vill bare skriv av mig lit.
Rut.
Senast ändrad av en moderator: