Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en Roslagsrockard som jag är mycket nöjd med. Köpte den för 12500:-, men de har höjt priset till 13500:- nu. Såg det som en investering. Den kommer hålla i en evighet.
Trädgård & Växter
Snart är det vår, och med våren kommer gräsklippningen igång. Vi hade en robot förra året, men den orkade inte med hela gräsmattan. Vi...
Hundavel & Ras Jag har haft belgare i över 20 år så jag tror jag känner rasen bättre än någon som aldrig ens sett vad den "beskriver". Undrar vem som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.