vad har ni för pulsmätare?

Sv: vad har ni för pulsmätare?

polars klockor är trevliga, enkla att använda... inte billiga men väl värda pengarna.. deras service är ypperlig.. jag har bytt flera pulsband utan att det kostat mig något efter garantitiden löpt ut.

Fast de är lite snurriga i bland... :D

Men otroligt bra service.

Jag har också den trådlösa och den funkar helt OK för det mesta.
Ett tips är att skicka efter från exempelvis England, blir mycket billigare även inklusive frakten!

Pulshandtaget funkar jättebra på en del hästar och på andra blir man tokig för antingen visar det ingenting eller dubbelt :confused:

Funderar på att köpa pulsklocka. Är det nån av er som har Polar Horse CS600X Trotting ellerPolar Horse RS800CX? Vad tycker ni om dom?
Ni som inte har de, vad har ni för sort?

Mvh

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
319
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?