Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
polars klockor är trevliga, enkla att använda... inte billiga men väl värda pengarna.. deras service är ypperlig.. jag har bytt flera pulsband utan att det kostat mig något efter garantitiden löpt ut.
Jag har också den trådlösa och den funkar helt OK för det mesta.
Ett tips är att skicka efter från exempelvis England, blir mycket billigare även inklusive frakten!
Pulshandtaget funkar jättebra på en del hästar och på andra blir man tokig för antingen visar det ingenting eller dubbelt
Funderar på att köpa pulsklocka. Är det nån av er som har Polar Horse CS600X Trotting ellerPolar Horse RS800CX? Vad tycker ni om dom?
Ni som inte har de, vad har ni för sort?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.