Megs
Trådstartare
Mitt hus är ett zoo…..
Är det fler människor ”out there” som lever likadant?
Det flesta av mina vänner + familj tror inte att jag har alla kopparna i skåpet så att säga….
Som tur är är min pv lika tokig i djur som jag.
Just nu har vi
6 Degusar (hade 3 st ”pojkar” men fick degubebisar för 2 veckor sedan, uppenbarligen var en av ”pojkarna” inte pojke….) Namn: Tom, Dick and Harry, fast Harry heter numera Harriet
2 Chinchillor vid namn Bonnie and Clyde
1 Spiny mus som heter Squidge
2 Gerbils som heter Salt and Pepper
5 Huskatter, Nellie, Molly, Mikey, Dexter och Frank (aka Junior)
2 Hästar, bor visserligen inte i huset men ändå, Alex o JJ (JJ för tillfället ute på foder)
...och de kommer att bli fler för Squidge behöver en ny flickvän efter att hans ”ex” dog förra veckan samt att min pv vill ha nån annan sorts möss också och/eller akvarium.
Är det fler människor ”out there” som lever likadant?
Det flesta av mina vänner + familj tror inte att jag har alla kopparna i skåpet så att säga….
Som tur är är min pv lika tokig i djur som jag.
Just nu har vi
6 Degusar (hade 3 st ”pojkar” men fick degubebisar för 2 veckor sedan, uppenbarligen var en av ”pojkarna” inte pojke….) Namn: Tom, Dick and Harry, fast Harry heter numera Harriet
2 Chinchillor vid namn Bonnie and Clyde
1 Spiny mus som heter Squidge
2 Gerbils som heter Salt and Pepper
5 Huskatter, Nellie, Molly, Mikey, Dexter och Frank (aka Junior)
2 Hästar, bor visserligen inte i huset men ändå, Alex o JJ (JJ för tillfället ute på foder)
...och de kommer att bli fler för Squidge behöver en ny flickvän efter att hans ”ex” dog förra veckan samt att min pv vill ha nån annan sorts möss också och/eller akvarium.