Vad har min katt för färg?

Boll

Trådstartare
Alla ni färgkunniga, vad har min älskade lilla kisse för färg egentligen?
Jag brukar säga att han är svart, men det är han väl inte egentligen? Eller är han kanske det, fast blekt av solen eller så? Fast det grå i hans päls går ända in till skinnet. Nån som vet? Det kan vara kul att veta vad färgen kallas :laugh:

fluffe2.jpg

fluffe1.jpg

// Anna

Sv: Vad har min katt för färg?

Ja, det är en dåligt utfärgad svart. Sällan man ser en svart semilånghår som är helt igenom svart.

Är det vitt (verkligen vitt) i botten beror det på ett silveranlag och kallas svartsmoke, men inte om det alltaå "bara" är grått. (Och din ser inte ut att vara smoke)

Sv: Vad har min katt för färg?

Så han är svart då. Fast färgen är färgfattig? :D

// Anna

Liknande trådar

Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
715
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 256
Senast: Eva S
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 165
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar