Vad har hänt med våra profiler?

Sv: Vad har hänt med våra profiler?

om du går in på ex mig, så upp till höger är min avatar och så står det "mini statistik" och nedanför "visa all statistik" klicka där och sen ser det nästan ut som vanligt igen! =)

Ledsen för detta, har förklarat det i en annan tråd. Detta var något som endast drabbat användare av IE under de senaste 24 timmarna. Nu skall allt vara som vanligt även för IE användare.

Frågar vidare i denna tråd.

Hur kommer det sig att man inte får med alla flikar i profilen om man går via vägen Snaabblänkar-Kontakter och en användare man har lagt till som "kompis" ??

Jag får bara upp deras gästboks-flik.

Använder IE7

AM

Frågar vidare i denna tråd.

Hur kommer det sig att man inte får med alla flikar i profilen om man går via vägen Snaabblänkar-Kontakter och en användare man har lagt till som "kompis" ??

Jag får bara upp deras gästboks-flik.

Använder IE7

AM

Om jag går via snabblänkar - kontakter- och sedan en "konpis" så får jag upp exakt samma som om jag trycker på ngt användarnamn ex i en tråd. Men det är kanske inte så du menar?

Om jag går via snabblänkar - kontakter- och sedan en "konpis" så får jag upp exakt samma som om jag trycker på ngt användarnamn ex i en tråd. Men det är kanske inte så du menar?

Nää..
Går jag in på ditt användarnamn nu i denna tråd och väljer Visa allmän profil så får jag upp 5 flikar på "din" sida.

Men om jag klickar på en befintlig "kompis" så får jag enbart upp en flik.
Så jag testade att lägga upp dig och då var det ok.

Men inte någon annan på listan som jag lagt upp tidigare.
T.ex så har jag Humelibumlan som "kompis" i lilla pop-upprutan.

Får bara aupp hennes gästbok där.
Har testat att ta bort en kontakt och sedan lägga till den igen men det blir samma.

Fattar inte. För du fungerar ju helt riktigt....

Jag kanske inte ska ha några kompisar........:(
Naffa är nog en elak skata..:devil:

AM

Jag tyckte nog att de fyllde en viss funktion.
Om man ville ta något internt utan att stänga andra ute.

Jag väntade med att skriva något om det just för att se om någon faktiskt märkte att de var borta :)
Jag anser att bloggarna fungerar bättre och kan ta över de bra funktioner som fanns med gästböckerna.

Visst kan de.
Både Blogg och Gästbok kändes faktiskt som litet "overkill".
Dessutom så verkar det bara vara jag som saknar Gästböckerna och jag klarar mig bra ändå.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter