Ja, motsvarande Grand Prix tillverkas igen.Liknande säljs väl under namnet Ronbe nu (?) men kan inte uttala mig om kvalitén. Eller om det pågår någon tillverkning eller försäljning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, motsvarande Grand Prix tillverkas igen.Liknande säljs väl under namnet Ronbe nu (?) men kan inte uttala mig om kvalitén. Eller om det pågår någon tillverkning eller försäljning
Gammal tråd och gammalt inlägg men @palle vet du om 2013 var sista året som Thule tillverkade hästtransporter?
Minns inte årtalet just nu men det kan stämma.Gammal tråd och gammalt inlägg men @palle vet du om 2013 var sista året som Thule tillverkade hästtransporter?
TackMinns inte årtalet just nu men det kan stämma.
Thule hästtransporter såldes till ett annat företag men om dom fortfarande tillverkar hästtransporter vet jag inte...
Firman som tidigare tillverkade hästtransporterna heter nu än så länge Brenderup och dom tillverkar alla möjliga transporter utom hästtransporter....
Tack!Jag köpte en Thule i april 2015 som var tillverkat av Thule (dock inte i Sv), under tiden den stod för försäljning konkade de så klisterlapparna var avplockade på den. Så, någon gång i början på 2015 slutade produktionen.
Tack!Min är tillverkad i december 2014