Lillaskutt
Trådstartare
Vad har hänt med Thule hästtrailer finns inga transporter på deras hemsida.
Finns inga nya 2015 hos återförsäljare.
Finns inga nya 2015 hos återförsäljare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men var inte Thule "en massa ihopslagna" mindre märken för ett tag sedan?Det var lite oklart när jag köpte mitt släp nu om de skulle sluta tillverka helt eller tillverka under namnet Brenderup istället. Själva Thule försvinner.
Men var inte Thule "en massa ihopslagna" mindre märken för ett tag sedan?
Skönt, trodde de skulle sluta helt :ODet stämmer, de har nu gått ifrån Thule och heter Brenderup group istället
Så Brendrup kommer inte tillverkar hästtrailers modell Thule?
Inga hästtransporter överhuvudtaget av någon av deras modeller :O
Gammal tråd och gammalt inlägg men @palle vet du om 2013 var sista året som Thule tillverkade hästtransporter?Thule trailer köptes upp av Brenderup group i april 2014.
Dom har nu lagt ner tillverkningen av ALLA hästtrailar som tidigare köpts upp av Thule trailer......
Anledningen är att dom gått med såna förluster dom senaste +10 åren att nu när transportdelen av Thule är ett eget bolag och inte längre kan kvitta skulderna mot hela Thule las den delen ner för idag kan man inte ha ett företag som går plus minus noll, eller t.o.m. minus.
Övriga trailertillverkningen däremot blir kvar i plus reservdelsbiten till hästtransporterna.
Hur det blir med patenterna som dom har på hästtransporterna vet jag faktiskt inte men jag tror inte dom kommer säljas då dom är tillgångar......
Gammal tråd och gammalt inlägg men @palle vet du om 2013 var sista året som Thule tillverkade hästtransporter?