Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur westernhästar ser ut på tävling det vet man ju ungefär , men hur brukar ni se ut hemma när ni rider själva eller tränar?
Är det samma (med flätor eller tofsar) eller spelar det ingen roll?
Ja jag skulle givetvis skrivit sadlarna nu såg jag!
Båda var extremt snygga, vill du så får du gärna skicka lite mer ingående detaljer via PM eller min tråd "Vilken sadel söker jag" så slipper vi krascha den här tråden!
Då min är rakad har jag inga bekymmer utom att han ser ut som en fjording om det är långt mellan tävlingarna då det hinner växa ut, svansen alltid lös när jag rider då flätan bankar så mycket mellan hans ben att han blir irriterad.
Här är den nuför tiden alltid utsläppt.. Då jag klippte av den förra sommaren..
Manen ser extremt kort ut på fotot, upplever den lite längre irl.
När den blir längre kör vi oftast på flätor, hur lång den än är får jag den inte att stanna i en inbakad fläta.. Kan vara mitt överanvändande av man- och svansspray kanske ha med detta att göra..
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Kläder & Bli fin Jag vet att jag haft en flaska Rain för många år sedan men sålde den då jag inte var så förtjust, minns dock inte hur den luktar. Det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.