Vad händer?

TeamLundVer

Trådstartare
Började helt utan förvarning nu ikväll att börja skaka i händer och armar, benen viker sig och det känns som om jag ska svimma. 👎

Känner mig fortfarande lite off i huvudet och armar och händer kan inte sluta skaka. Vad är det som händer? Och framförallt, hur får jag stopp på det?

Är du ensam eller har du någon hos dig? Det går naturligtvis inte att säga utefter det lilla du (kan) berätta vad det handlar om, men om du känner att det inte är hanterbart ska du kontakta 1177 asap.

Började helt utan förvarning nu ikväll att börja skaka i händer och armar, benen viker sig och det känns som om jag ska svimma. 👎

Känner mig fortfarande lite off i huvudet och armar och händer kan inte sluta skaka. Vad är det som händer? Och framförallt, hur får jag stopp på det?

Lågt blodtryck, lågt blodsocker? Omöjligt att svar på tyvärr. När jag har riktigt lågt blodtryck brukar jag få en isade känsla i ansiktet, kändelbortfall i armar/ben och känslan av att benen viker sig.
Har du testat äta/dricka ngt?

Är du ensam eller har du någon hos dig? Det går naturligtvis inte att säga utefter det lilla du (kan) berätta vad det handlar om, men om du känner att det inte är hanterbart ska du kontakta 1177 asap.
Nej jag är hemma med familjen. Helt hanterbart nu när jag sitter ner men jobbigt

Lågt blodtryck, lågt blodsocker? Omöjligt att svar på tyvärr. När jag har riktigt lågt blodtryck brukar jag få en isade känsla i ansiktet, kändelbortfall i armar/ben och känslan av att benen viker sig.
Har du testat äta/dricka ngt?
Har haft lågt blodtryck innan men det var ett par år sedan. Har ett konstant lågt blodsocker iofs så kanske aska prova stoppa i mig något sött, inte mig emot 😉

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 902
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 927
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar