Vad hände i natt

vinkelina

Trådstartare
Råka ut för nått otäckt i natt. Var påväg att ringa akuten när de gick om

Hela rygg vänster sida "krampade". Kunde andas in till 2/3 drog jag djupare började ryggfilen wobla kändes det som. Värst var i liggande ställning. Tänkte inte komma upp och sitta. Höll i sig i 15-20 min, därefter fick jag som feberfrossa och börja klappra tänder. Ingen feber dock. En halvt timme efter att allt dragit igång var jag helt normal.

Fundera gallsten men var ju på fel sida och kändes muskulärt.

Inte gjort nått extra. Var på sjukgymnastik på morgonen men detta skedde 14 timmar senare.

Känns som nått som är svårt att kolla upp IOM att de gick över

Låter som en riktigt otäck upplevelse.

Det går ju bra att ringa den egna hälsocentralens tidsbokningslinje/sjukvårdsrådgivning och berätta för dem vad som hände och så låta dem med deras kunskap och erfarenhet avgöra om det är nåt som behöver kollas upp eller inte i dagsläget.

Råka ut för nått otäckt i natt. Var påväg att ringa akuten när de gick om

Hela rygg vänster sida "krampade". Kunde andas in till 2/3 drog jag djupare började ryggfilen wobla kändes det som. Värst var i liggande ställning. Tänkte inte komma upp och sitta. Höll i sig i 15-20 min, därefter fick jag som feberfrossa och börja klappra tänder. Ingen feber dock. En halvt timme efter att allt dragit igång var jag helt normal.

Fundera gallsten men var ju på fel sida och kändes muskulärt.

Inte gjort nått extra. Var på sjukgymnastik på morgonen men detta skedde 14 timmar senare.

Känns som nått som är svårt att kolla upp IOM att de gick över

De gånger jag får reaktioner på behandlingar så kommer de 12-24 timmar efter

De gånger jag får reaktioner på behandlingar så kommer de 12-24 timmar efter

Var inte på behandling utan för att "kolla upp mig" men han klämde på ryggen nog. Så kanske en reaktion på de plus väldigt spända muskler med en massa babylyft, barnvagnsdragande osv. Efter förlossningen har jag dessutom märkt att kroppen reagerar sämre på smärta (har hög tröskel men fick Sådans smärtpådrag under förlossningen att kroppen krampa ihop fullständigt)

Var det inte du som skrev att du förlorat förmåga att röra ena benet efter förlossning? Tänker så klart att allt har ett samband.....

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar