Vad händer nu? *Enligt barnmorskan så har bebis inget hjärta*

Väcker liv i min egen tråd igen...

Nu har jag inte skrivit i den här tråden. Men när man kollade så att jag var tom efter första missfallet hittade man en cysta på ena äggledaren, vilket enligt bm skulle blöda ut av sig själv med mensen men jag skulle få en kallelse igen efter 3 månader för att dubbelkolla så att den var borta.

Är gravid -igen, ringde för att få inskrivningstid på mödravårdscentralen i måndags och då tyckte hon att jag skulle gå på den tiden jag fått för att kolla cystan - vilket jag ska göra i nästa vecka.
När jag pratade med henne så vill jag minnas att hon sa att jag borde vara i vecka 5.
Nu har jag börjat få ont i magen - igen.
Hur vanligt är det att man har ont i magen i början?
Kan det vara för "trångt i magen" om det både är bebis och cysta?
Tror ni jag oroar mig i onödan eller är det ett till missfall på g igen? *försöker komma på alla anledningar som finns för att det inte ska vara missfall...*

Säg nu att det skulle bli missfall igen. Jag tänker att en gång vist det kan hända "alla", men två gånger på raken, behöver jag fundera något på om man behöver göra någon typ av undersökning på mig då för att utesluta att det är något fel på mig och vi bara har haft otur? Kan jag vara helt frisk men att det är något fel på min sambos bidrag till bebis?
Vill bara skicka ett grattis till den "nya" graviditeten och förstår din oro!
Hoppas allt går vägen denna gång!
Kram
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har läst, följt, försökt stötta och vara där för andra här på buke som skrivit om sina problem. Tänkte aldrig att jag en dag...
Svar
9
· Visningar
2 923
Senast: Milene
·
Övr. Barn Nu har jag haft ett nervöstsammanbrott i över en timme, lyckades äntligen bli lugnad av min närmaste väninna. Jag har vart på...
2
Svar
20
· Visningar
2 748
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp