Ska äta semla nu. Gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snabbkaffe?Vill ha kaffe men orka brygga det själv hahah
Äh får la knata mig ut i köket
Sen blir det nog film i sängen
Jag sitter och tittar på rosor och har habegär. Det är @Hyacinth s fel.
Nej det fixar inte jagSnabbkaffe?
Se upp med henne @Magiana, senast hon fick feeling köpte hon ett hus!Gört!!
Se upp med henne @Magiana, senast hon fick feeling köpte hon ett hus!
Det är läääänge sedan. Senast jag fick feeling spontanshoppade jag 9 ton smågrus
Jag börjar ana att det nog är dags att kastrera katten nu.... Blir 1 år i april. De senaste dagarna tycker jag att han har börjat låta och ha sig väldigt mycket, och nu en morgon kom han inte med en gång när jag kom ut. Han måste ha vandrat lite längre bort än vanligt. Vill ju inte att han ska försvinna!!Ett par dygn med intensiv tö har gjort sitt. Mina tak är i stort sett rena. Plåttaken har det förstås rasat från men även tegeltaken har bara ett tunt lager kvar som snabbt skvalar bort.
Hoppas slippa alltför mycket is innan det fryser på igen. Om det nu gör det.
Fåglarna har kört igång. Det kvittrar om dagarna! Ena katten har varit ute i ett par dygn nu. Han gillar inte kyla så det är väl ett vårtecken det med.
Ja, när jag var liten - innan kastrering var så självklart - så försvann många katter från förälragården när de blivit könsmogna. Hanarna helt enkelt bara knatade iväg.Jag börjar ana att det nog är dags att kastrera katten nu.... Blir 1 år i april. De senaste dagarna tycker jag att han har börjat låta och ha sig väldigt mycket, och nu en morgon kom han inte med en gång när jag kom ut. Han måste ha vandrat lite längre bort än vanligt. Vill ju inte att han ska försvinna!!
Och så att det inte blir oönskade kattungar.Jag börjar ana att det nog är dags att kastrera katten nu.... Blir 1 år i april. De senaste dagarna tycker jag att han har börjat låta och ha sig väldigt mycket, och nu en morgon kom han inte med en gång när jag kom ut. Han måste ha vandrat lite längre bort än vanligt. Vill ju inte att han ska försvinna!!