athena_arabians
Trådstartare
Vaknade vid kl 6 men låg och drog mig ett tag. Solen skiner så det verkar bli en fantastisk dag! ☀
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gråtit i ett par timmar och pratat med personalen. Lugnat sig nu och jag ska titta lite på serie innan jag somnar.
Avskyr att vara deprimerad.
Jösses! Vad är det för Audi? Så vansinnigt många knappar också...
Ja absolut. Det är bara min inre bild i huvudet som säger att en ragdoll inte ska se ut så i pälsen som den ena görRagdolls kan också ha olika färger på pälsen så det säger inte så mycket ändå
Problemet är att det inte behöver vara billigare med blandraser (inklusive katter som ser ut som en ras men har ingen stamtavla) ibland, vissa säljer ju blandraser för lika mycket (eller mera) som en renrasig kostar. Om jag inte minns fel så kostade min Alice 7000 kr som kattunge från uppfödaren. Och dyrare blandraser har man ju sett Så det blir lätt att mindre erfarna tror att det är billigare och går på såna annonser, men det är ju lurendrejeri från säljarnas sida.
Plus så har jag aldrig tävlat eller ställt ut Alice, så det är ju inget måste men det vet du såklart
Med det sagt så är de säkert underbara!