Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge klockan inte passerat tolvslaget så känns det ok. För min del iaf. Upp i morgon vid 05:30 Är som bekant ingen morgonmänniskaBorde sova för länge sedan, men som vanligt ligger jag bara och vrider och vänder på mig som en mask. Är skit trött, är trött hela dagarna och behöver verkligen min sömn. Så gör väl ett nytt försök efter ha varit uppe och trampat runt en stund.
Jag har blivit sjukligt trött på sistone Så illa att jag kan somna sittande mitt på dagen, vilket inte är likt mig. Fixa inte att sitta i föreläsningssal en hel dag förra veckan utan somna flera gånger. Samma idag somna flera gånger korta små stunder medan vi hade zoom möte. Jätte kul tjej här Men snark. Vet inte riktigt vad som felas för tillfället.Så länge klockan inte passerat tolvslaget så känns det ok. För min del iaf. Upp i morgon vid 05:30 Är som bekant ingen morgonmänniska
Hmm… låter som att det är dags att kolla upp hur det ser ut med kroppens lager och om du eventuellt har någon brist av något?Jag har blivit sjukligt trött på sistone Så illa att jag kan somna sittande mitt på dagen, vilket inte är likt mig. Fixa inte att sitta i föreläsningssal en hel dag förra veckan utan somna flera gånger. Samma idag somna flera gånger korta små stunder medan vi hade zoom möte. Jätte kul tjej här Men snark. Vet inte riktigt vad som felas för tillfället.
En grej som varit oväntat effektiv för mig är att se till att få dagsljus i ansiktet i 15-20 min inom 30 min från uppvaknandet. Det ska tydligen reglera kroppsegen melatoninproduktion. Inte vet jag, men det hjälper mig att somna. Kör dagsljusskärm såhär på vintern.Borde sova för länge sedan, men som vanligt ligger jag bara och vrider och vänder på mig som en mask. Är skit trött, är trött hela dagarna och behöver verkligen min sömn. Så gör väl ett nytt försök efter ha varit uppe och trampat runt en stund.
Kör! Min äldsta kursare var 58 när vi startade vår fyraåriga utbildning. Vad vill du plugga?En grej som är märkligt är att jag alltid dragit mig för lite att gå längre utbildningar. Kurser och 1-åriga är inga problem. Annars har det varit jobb, jobb och jobb som gällt. Men nu när jag går en treåring har jag börjat spana på en annan utbildning och den är TADA tre år den med
Har ju en tanke om att kunna väva ihop allt och kombinera dem. Samtidigt börjar jag kanske bli för gammal jag vet inte
Skickat pm ja så gammal är ju inte jag bara känner mig som jag ibland har ena foten i graven stundtalsEn grej som varit oväntat effektiv för mig är att se till att få dagsljus i ansiktet i 15-20 min inom 30 min från uppvaknandet. Det ska tydligen reglera kroppsegen melatoninproduktion. Inte vet jag, men det hjälper mig att somna. Kör dagsljusskärm såhär på vintern.
Kör! Min äldsta kursare var 58 när vi startade vår fyraåriga utbildning. Vad vill du plugga?
Bara nästan. Beräknad ankomst i sthlm är 00.20 nu, men det är innan vi tagit oss igenom banarbetet med trasiga spår. De har bara ett spår öppet för båda riktningarna. Så det blir taxi hem igen.Inte lika mycket som förra gången hoppas jag!
Fan de är hemska! Såg ofta de när jag körde!Sitter i taxin hem till Uppsala. Det var inte helt enkelt, taxichaufförer är jävla gamar ibland. En försökte ta min väska UR MIN HAND och gå till sin bil, som inte ens var bokad. till slut kom våra bokade bilar iaf.
Tack!@Hoarfrost Grattis till jobbet!
Jag har blivit sjukligt trött på sistone Så illa att jag kan somna sittande mitt på dagen, vilket inte är likt mig. Fixa inte att sitta i föreläsningssal en hel dag förra veckan utan somna flera gånger. Samma idag somna flera gånger korta små stunder medan vi hade zoom möte. Jätte kul tjej här Men snark. Vet inte riktigt vad som felas för tillfället.
När man är lite äldre har man ofta livserfarenhet från diverse olika håll. Det hjälper en hel del vid pluggande, tycker jag. Man har mycket mer att "vaska" ifrån liksom...Skickat pm ja så gammal är ju inte jag bara känner mig som jag ibland har ena foten i graven stundtals
En i klassen är 50 plussare och fasiken ett geni på flera sätt