Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser det ut?
Bytt fordon kanske och försöker förvilla oss?
@Voff det behövs en rapport nu när det är skollov och allt i dagarna, kanske händer nya spännande saker då tänker jag som ger oss nya insikter i detta.
Jag åker nu på lördag@Voff ledsen men du har husarrest nästa vecka du åker inte längre än till brevlådan eller går till grannarnas fönster och hör sen!! *hytter med hela handen och har en ytterst barsk ton*
Det här måste ju följas i nästa vecka begriper du väl??![]()
Var jag otydlig?Jag åker nu på lördag
Inga fler rapporter förens tidigast torsdag nästa vecka.
Jag åker nu på lördag
Jag tänker inte sitta i husarrest nästa vecka. Då ska jag susa ner för skidbackarna med min familjVar jag otydlig?Vad ska du göra som är så kul/viktigt så du inte lyssnar på mig nudå? fyyy
![]()
Ja tack!Ska jag vara husvakt![]()
Ja tack!
Får jag lämna ett par hundar hemma till dig? Är mindre sugen på att släpa iväg hela 5 st. Den som skulle passa två för att underlätta lämnade återbud.
Tyst. Inte ett livsteken. Inte ett lampljus. Hade inte bilen stått där hade man aldrig vetat om att de var där.Stäckläst hela tråden! Helt underbart spännande!!
Jag är helt övertygad om att se åker dit och har sex! Är det tyst eller väsnas de i stugan?
Har det kollats in genom fönster när stugan står tom? Något rum kanske är inrett inlästa bdsm-stil?
Ställ dit en babyvakt och tjuvlyssna! De hör allt!![]()
Det är inte så att dom helt enkelt lånar bastun??Tyst. Inte ett livsteken. Inte ett lampljus. Hade inte bilen stått där hade man aldrig vetat om att de var där.
För ca 1 år sen pratade de på att hyra ut det och då var ett par vänner till oss där och kikade invändigt på en visning. Inga konstigheter då.
De har renoverat bastustugan och byggt trall, men annars verkar inga byggprojekt ha skett.
Nej den ser vi tydligt dörren på och in där går de inte. Det är en sån där vedeldad sak som tar flera timmar att värma upp. När grannen är här brukar det börja ryka ur skorstenen redan på förmiddagen in för kvällens bastandeDet är inte så att dom helt enkelt lånar bastun??
Eller hur! På jobbet är de grymt imponerade över mina skills att googla sönder folk.Jag tycker dina detektivskills är sådäääär
1. Kolla regnr
2. Identifiera ägaren med hjälp av regnr och dubbelkolla sedan mot fb, ratsit, lokaltidning eller whatever
3. Kolla vem människan lever ihop med
4. Kolla upp hur partnern ser ut, jämför med paret
5. Sätt ihop!
![]()
Nej den ser vi tydligt dörren på och in där går de inte. Det är en sån där vedeldad sak som tar flera timmar att värma upp. När grannen är här brukar det börja ryka ur skorstenen redan på förmiddagen in för kvällens bastande![]()
Jag åker nu på lördag
Tack för back up vi kan ju inte lämna det hela vind för våg när @Voff nu absolut ska susa ner för backarna sikka dumheter och tokiga påhitt när det finns massor av viktiga saker hemma att ta hand om.Men du kan ju inte åka utan att åtminstone fixa med en vikarie!![]()