Då kan du ju ta betalt av nån för att ha safari för att titta på gluttarna också...!Bilderna som ploppar upp i mitt huvud av camouflageklädda människor som smyger runt i skogsslänten bakom grannens hus....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kan du ju ta betalt av nån för att ha safari för att titta på gluttarna också...!Bilderna som ploppar upp i mitt huvud av camouflageklädda människor som smyger runt i skogsslänten bakom grannens hus....![]()
Är det inte dags för trädgårdspyssel snart? Du kan ju strategiskt utrusta dig med en sekatör eller nått och hänga ute i trädgården innan dom kommer, lite käckt heja och hälsa och typ "ska ni hälsa på *grannens namn*? Jag tror inte dom är hemma, inte sett dom på några dagar/veckor"så kanske dom avslöjar nått menar jag.
Då kan du ju ta betalt av nån för att ha safari för att titta på gluttarna också...!![]()
Vilka är detta? Är dom farliga?Måste vara Bilderberggruppen som planerar NWO.
Säkert. Lita på mig.
Guud va smart du är! Du är rätt rik va?![]()
Meh! Amen OJJJ vad det regnade i helgen! Ville bara höra med er om ni kollat källaren/ växthuset/ friggeboden så att det inte blev översvämning!? Ochförrestenvadgörnivarjetorsdag????Känns liiite konstigt att knacka på och fråga alternativt springa ut på altanen och ropa
Jag hinner ju aldrig ut! De tar max en minut på sig att ta ur grejerna ur bilen och gå in. Jag får börja lurpassa ute på torsdagarna nu när de är tillbaka!
Oh yes. Det enda som fattas är nån som vill betala för att titta på folk. Jättekonstigt, jag bjussar ju tom på kaffe!![]()
Meh! Amen OJJJ vad det regnade i helgen! Ville bara höra med er om ni kollat källaren/ växthuset/ friggeboden så att det inte blev översvämning!? Ochförrestenvadgörnivarjetorsdag????
"Every sperm is sacred"?Kan leka Jehovas....de skäms ju inte för nått. In med foten bara och sen ställa 100 frågor och en moralpredikan![]()
Jag tycker dina detektivskills är sådäääär
1. Kolla regnr
2. Identifiera ägaren med hjälp av regnr och dubbelkolla sedan mot fb, ratsit, lokaltidning eller whatever
3. Kolla vem människan lever ihop med
4. Kolla upp hur partnern ser ut, jämför med paret
5. Sätt ihop!
![]()
Men jag har ju inte sett dem, annars hade jag självklart bidragit1- Lätt. Det kan jag se från fönstret.
2- Bilen är nog mannens. Han kör alltid.
3-5....orka. Kan inte du göra det?
Jag slänger mig fram med mobilkameran och ropar smile nästa gång, sen messar jag digMen jag har ju inte sett dem, annars hade jag självklart bidragit
/Sherlock
1- Lätt. Det kan jag se från fönstret.
2- Bilen är nog mannens. Han kör alltid.
3-5....orka. Kan inte du göra det?
Jag känner spontant:
Ge hit regnumret. Jag kan leta!
Alltså, det är ju lite creepy att stalka upp regnumret osv..
Men vad fan. Håller man på att göra folk nyfikna såhär får man ju räkna med att bli uppstalkad!
Kontroll av mål och omgivning. Livsviktigt!Stalka. Nu tycker jag ni har en himla trist ton.
Omvärldsanalys!