Jag tänkte gökar som i fåglar. Känner mig trög.![]()
Då hade jag lagt inlägget i mata småfåglarna-tråden... men vem vet - dom kanske är Ornitologer på utflykt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte gökar som i fåglar. Känner mig trög.![]()
@Voff
Hur går det med torsdagsträffarna hos grannen? Har de fortfarande "juluppehåll"?
Jag ser fram emot rapportering i morgon!![]()
Det händer iiiiingentiiiing
Så det måste ju vara bevis nog för att det var Bukemaffian som var här och vi skrämde bort dem
Så nära att deras identiteter blev avslöjade![]()
Men det har ju varit nyår, då brukar många reflektera över det gångna året, sig själva och hur deras liv ser ut. Kanske är aktiviteterna i grannhuset så syndiga att de inblandade har som nyårslöfte att bli bättre människor och låta bli?
Vänta bara tills vårkänslorna sätter in och de inte kan motstå sin dekadenta hobby!![]()
Vi får hoppas.
Eller så är de dina grannar nu![]()
Men varför åker grannen dit och städar/förbereder innan dom ska komma och vänsterprasslaThey are back!!!!
Det är åter igen paret i röda bilen. Bara dom.
Grannen var här igår ett par timmar. Annars har huset stått helt tomt sen innan jul.
Det kanske har varit svårt att smita iväg för vänsterprassel under julledigheten? Jag tror det är vad det handlar om.
...och varför var de så många där förut?Men varför åker grannen dit och städar/förbereder innan dom ska komma och vänsterprassla![]()
Bäddar i dammfria sängkläder? Men de har ju med sig filt och handduk att ligga på...Men varför åker grannen dit och städar/förbereder innan dom ska komma och vänsterprassla![]()
...och varför var de så många där förut?
Kanske grannen var där och höjde värmen så att "paret" har det lite mojsigare![]()
En swingersklubb som upphörde, utom för två...och varför var de så många där förut?
Kanske grannen var där och höjde värmen så att "paret" har det lite mojsigare![]()
En swingersklubb som upphörde, utom för två
Hmmm, det kanske kostar att hyra grannens hus för prassel![]()
Grymt bra idé@Voff Haha ja, du kan starta turistbusiness för bukare![]()
Kubb? Jag kommer om det blir kubb!Grymt bra idé
Kan servera lunch och fika här på altanen, bara 20 m från grannens ytterdörr. Det kommer bli omöjligt för paret att ta sig osedda in/ut.
Kan ju ha lite event runt det hela. Tipspromenad, gissningstävlingar, olika spaningsuppdrag mm![]()