Vad för skoj hittar ni på i er w-klubb?

T

Teuqila

Tycker det skulle vara kul att få höra vad andra w-klubbar brukar hitta på för skojigheter..?:rofl:

Sv: Vad för skoj hittar ni på i er w-klubb?

Clinics med inhyrda tränare, clinics med klubbens medlemmar som tränare, klubbträningar där vi hyr ett ridhus och hjälper varandra.

Årsmöten och medlemsmöten, med möjlighet att äta och umgås efteråt.

Tävlingar, ibland kombinerat med träning för domaren dagen efter.

Linedance.

Trailrides, dvs långritt, ibland endags och ibland flerdags.

/Ida

Sv: Vad för skoj hittar ni på i er w-klubb?

tävlingar.clinics med inhyrda tränare.olika studiecirklar de senaste var foderlära,lädersömnad och e-körkort.fika kvällar.städdagar.grillaftonar.smörj dagar. pysseldagar.långritter.å så brukar vi träffas å bara rida ihop å ha kul! mm.
nu den 13 maj har vi d-tävling och loppis!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Relationer Efter att jag gifte mig har folk grattat och kommit med några relationsråd, har varit kul att höra från dem som varit gifta länge tycker...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 574
Senast: Sel
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
355
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 314
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben