Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är lite nyfiken på vad ni tycker. Har just nu svart sadel och träns. Men hade det varit fint med brunt, tabacco eller annan brun kulör?
Visa gärna sadel/träns med den färgen ni menar.
Jag tycker det är fint med matchat till hästens färg, typ lite mörkare tabacco eller vad det heter.
Jag har brunt på min bruna häst, hon är jättefin i det
Jag såg en tjej som var på träning i ridhuset i stan, hon hade brunt läder på sin bruna häst, tabaccofärgat på fuxen. Det var riktigt snyggt faktiskt!
Jag tycker om stilrent och diskret.
Min häst har ungefär samma färg och han är jättefin i olika bruna färger. Min sadel är "mörknat tabacco", så typ djup mellanbrun. Funkar båda med träns i samma färg och mörkbrunt träns.
Svart är inte så snyggt, det blir så skarp kontrast.
Jag har oxå denna färg. På både en m.brun o en rödfux.
Stitsnyggt med ljusgula accessoarier till.
Lite problem att hitta exakt matchande gjord o stigläder mm.
Jag kom precis på en hiskeligt bra anledning till ny sadel . Mitt sto kanske ska ridas igen och hon kanske ska betäckas, och visst måste man ha lite fler sadlar än en då, även om detta enbart eventuellt kommer ske
Jag vågar inte köpa begagnat mer, allt är så snedsuttet. Kanske får lugna mig med en brun sadel till början av nästa år..Men går det?
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.