Vad felas en del människor?

För mig låter det som en fullständigt missriktad form av humor. Hen tycker det är roligt att triumfera med Haha kolla här vad jag har hittat det visste inte ni. Om hen konfronterades är jag rätt säker på att svaret skulle bli Men jag skojade ju bara.
Det är inte humor alls utan översittarfasoner.
Som man sedan försöker att skoja bort.
Typiskt mobbare.
 
En del är verkligen över alla gränser. Har haft en kollega som höll på precis så, om precis allting. Googlade saker för att bevisa för mig att jag hade fel, att det jag hade köpt eller ville köpa var dåligt och tryckte gärna upp det i ansiktet på mig när det var flera med, som i lunchrummet. Jag har gett upp hoppet om såna människor och vägrar notoriskt att bemöta det.
Det är vuxna som mobbar.
Och de är faktiskt förlorade som människor.
Till slut så sitter de helt ensamma och begriper inte varför.
En sorglig existens.
 
En del är verkligen över alla gränser. Har haft en kollega som höll på precis så, om precis allting. Googlade saker för att bevisa för mig att jag hade fel, att det jag hade köpt eller ville köpa var dåligt och tryckte gärna upp det i ansiktet på mig när det var flera med, som i lunchrummet. Jag har gett upp hoppet om såna människor och vägrar notoriskt att bemöta det.
Låter ungefär som min vice ordf. Hen som rekryterades för vara ett stöd och hjälp till mig.
Suck.
 
Jag hade en kollega för några år sen som gjorde liknande saker. Ett exempel som gjorde mig helt ställd och skitförbannad var när vår yngsta kollega hade köpt en lägenhet. Hen var givetvis jätteglad över lägenheten när den andra kollegan vräker ur sig hur kan du köpa i det området, där skulle jag ALDRIG köpa! Det finns väl ingen som vill bo i det området osv.
Helt normalt bostadsområde i småstad.
 
Ja haha de har både tesla och BMW, våren är en volvo
Tänkte alternativt BMW men vågade inte skriva det 😅

Den typen av människor är inget att hänga upp sig på. Mest pinsamt av dem.

Själv kör jag Toyota och fick höra av nån gubbe som alltid vet bäst att det är bara skitbilar.
Jo visst det är därför de är så populära i massa länder. Jag behöver liksom ingen kukförlängare 👌
 
Jag hade en kollega för några år sen som gjorde liknande saker. Ett exempel som gjorde mig helt ställd och skitförbannad var när vår yngsta kollega hade köpt en lägenhet. Hen var givetvis jätteglad över lägenheten när den andra kollegan vräker ur sig hur kan du köpa i det området, där skulle jag ALDRIG köpa! Det finns väl ingen som vill bo i det området osv.
Helt normalt bostadsområde i småstad.
Har vi samma kollega? :meh: Min sa en gång inför alla att om man bor på den ort som jag bor på är man efterbliven och där bor bara neandertalare. En annan gång sa hon att bara patetiska människor har hus, för de har inget bättre liv än att gå runt och klippa gräs. Jag hade fel hästras också, men å andra sidan dög hästen åt mig som helt saknade talang.
 
Har vi samma kollega? :meh: Min sa en gång inför alla att om man bor på den ort som jag bor på är man efterbliven och där bor bara neandertalare. En annan gång sa hon att bara patetiska människor har hus, för de har inget bättre liv än att gå runt och klippa gräs. Jag hade fel hästras också, men å andra sidan dög hästen åt mig som helt saknade talang.
Jag har kommit på ett bra svar på sånt där:

"- Känner du dig trevlig nu?"

Fast det kanske bara gör personen värre ... :cautious:
 
Ett sånt beteende är inte accepterat på de arbetsplatser jag varit på. Det är svårt att ens värdera vilken skada en eller två sådana personer kan göra i en organisation.
De kan faktiskt sänka ett helt företag.
Typ Ericsson.
Jag såg det hända.

Den sanna orsaken till att Ericsson går så dåligt är att där har samlats en massa vuxna mobbare.
Det är de som blev kvar efter alla neddragningarna.
Och nu när jag aldrig mer behöver en anställning så kan jag berätta det.
Jag skrev på ett papper om att hålla tyst om allt som jag visste om företaget.
För det fick jag ett år ledigt med full lön.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp