Köpte en ny longerlina härom veckan det kan ju anses som en julklapp kanske
Varsin morot och en liten bit knäckebröd är standardklappen annars
Varsin morot och en liten bit knäckebröd är standardklappen annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min flock får samma som jag gett alla hästar de senaste 17 åren: var sitt av de rödaste och största äpplena jag kan hitta, en extra fin morot och ett lyxigare knäckebröd.
I år är de 4 i flocken. När jag började stod min häst på ridskola (då var hon inte min, men min älskling), och jag och en vän kånkade då julgåvor till alla 93 hästar på anläggningen, i 2 km från bussen . Härliga tider!
När. Vad träligt. Stackars pålle (och stackars dig som ser julklappspengarna flyga sin kos.) Hoppas det blir lindrigt.Min ska tydligen få en hovböld i julklapp.
Vad gulligt!Nu har vi letat bland alla äpplen och hittat var "sitt av de rödaste och största äpplena jag kan hitta".
Jag och min dotter botaniserade och lyfte på alla äpplen i affären och vägde i handen, jämförde färger och till slut hittade vi tre vackra och smaskiga äpplen. Vi hade ganska kul där i affären faktiskt.
Jag knöt lite vackra julsnören runt dem så ser de lite extra vackra ut när stallchefen kommer ut till stallet.
Min flock får samma som jag gett alla hästar de senaste 17 åren: var sitt av de rödaste och största äpplena jag kan hitta, en extra fin morot och ett lyxigare knäckebröd.
I år är de 4 i flocken. När jag började stod min häst på ridskola (då var hon inte min, men min älskling), och jag och en vän kånkade då julgåvor till alla 93 hästar på anläggningen, i 2 km från bussen . Härliga tider!
Läste fritösPå julafton ska min Friesertös få sina älskade apelsiner, och hennes nyligen inköpta lillasyster (sgettis ) ska få smaka. Lillan får även morötter. Det får de båda.
På julrean ska jag leta upp tömkörningstömmar och körtömmar åt shettisen. Och min stora tjej som redan har allt, funderar jag på ett till träns eller pannband
Läste fritös
Tänkte det var ett mysko smeknamn först